Zobrazeno 1 - 10
of 1 111
pro vyhledávání: '"Hillemeier, A."'
Publikováno v:
In Learning and Individual Differences May 2024 112
Publikováno v:
In Women's Health Issues January-February 2021 31(1):17-23
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Vered Kaufman-Shriqui, Patricia O’Campo, Vachan Misir, Peter Schafer, Julia Morinis, Maxine Vance, Christine Dunkel Schetter, Tonse N. K. Raju, Marianne M. Hillemeier, Robin Lanzi, Vernon M. Chinchilli, for the Community Child Health Network (CCHN) of Eunice Kennedy Shriver National Institute of Child Health and Human Development
Publikováno v:
Health and Quality of Life Outcomes, Vol 18, Iss 1, Pp 1-10 (2020)
Abstract Background Area-level socioeconomic characteristics have been shown to be related to health status and mortality however, little is known about the association between residential community characteristics in relation to postpartum women’s
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/826c492641a04a7685e9bd1d43d3914c
Autor:
Morgan, Paul L., Farkas, George, Hillemeier, Marianne M., Wang, Yangyang, Mandel, Zoe, DeJarnett, Christopher, Maczuga, Steve
Publikováno v:
In Journal of School Psychology February 2019 72:1-13
Autor:
Morgan, Paul L., Farkas, George, Wang, Yangyang, Hillemeier, Marianne M., Oh, Yoonkyung, Maczuga, Steve
Publikováno v:
In Early Childhood Research Quarterly Q1 2019 46:20-32
Autor:
Safon, Cara B., Batten, George, Bonilla, Gloribel, Robinson, Brenna, Camacho, Fabian T., Harvey, Jennifer A., Anderson, Roger T., Hillemeier, Marianne H., Louis, Christopher
Publikováno v:
American Journal of Qualitative Research; 2024, Vol. 8 Issue 2, p40-62, 23p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Immigrant and Minority Health, 2018 Apr 01. 20(2), 422-430.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48709356
Publikováno v:
Educational Researcher, 2017 Aug 01. 46(6), 305-322.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44972471