Zobrazeno 1 - 10
of 386
pro vyhledávání: '"Hill, S J"'
Autor:
Briddon, S. J., Middleton, R. J., Cordeaux, Y., Flavin, F. M., Weinstein, J. A., George, M. W., Kellam, B., Hill, S. J., Black, James W.
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2004 Mar . 101(13), 4673-4678.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3371747
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
British Journal of Pharmacology
Background and Purpose CGP 12177 not only inhibits agonist effects mediated through the catecholamine site of the β1-adrenoceptor with high affinity, but also exhibits agonist effects of its own at higher concentrations through a secondary, low-affi
Autor:
Hill, S. J.
The benefit of entrepreneurship and innovation within the STEM subjects is not in question, with national bodies and academic research, expanding within the topic (RAEng 2015). The existence of entrepreneurship education and support within Higher Edu
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::435c492a967cd4acd449b022a4e19e2f
http://hdl.handle.net/2086/14804
http://hdl.handle.net/2086/14804
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hill, S. J., Miles, L.
Humanitarian engineering across the UK has been a steadily growing area of pedagogical practice to enhance the knowledge of engineering students by applying their skills in global scenarios. These scenarios are different from the average activity due
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______909::7ac3fc24bd55e284b0f8bfd99486c466
http://hdl.handle.net/2086/14671
http://hdl.handle.net/2086/14671
Autor:
Hill, S. J., Miles, L.
Humanitarian engineering across the UK has been a steadily growing area of pedagogical practice to enhance the knowledge of engineering students by applying their skills in global scenarios. These scenarios are different from the average activity due
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______909::f16b467e557b27d9a7e52295fa815730
http://hdl.handle.net/2086/14671
http://hdl.handle.net/2086/14671
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.