Zobrazeno 1 - 10
of 55
pro vyhledávání: '"Hill, Julia L."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hill, Julia L., Hunter, Jodie
Publikováno v:
New Zealand Journal of Educational Studies; Jun2024, Vol. 59 Issue 1, p211-234, 24p
Autor:
Hill, Julia L, Martinowich, Keri
Publikováno v:
In Current Opinion in Neurobiology February 2016 36:59-65
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hill, Julia L., Hunter, Jodie
Publikováno v:
International Journal of Mathematical Education in Science & Technology; Aug2023, Vol. 54 Issue 8, p1614-1633, 20p
Publikováno v:
RUA. Repositorio Institucional de la Universidad de Alicante
Universidad de Alicante (UA)
Universidad de Alicante (UA)
In recent years, there has been an increasing focus on student wellbeing in schooling. Despite evidence of disengagement and anxiety related to mathematics, how wellbeing is experienced in individual subjects is vastly under researched. This research
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::059ad629e84f906c54019208f4ac33c3
https://hdl.handle.net/10045/126571
https://hdl.handle.net/10045/126571
Publikováno v:
RUA. Repositorio Institucional de la Universidad de Alicante
Universidad de Alicante (UA)
Universidad de Alicante (UA)
Globally, many students experience low mathematical wellbeing, defined here as the fulfilment of one’s core values, accompanied by positive feelings and functioning in the mathematics classroom. To increase positive feelings about and engagement in
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::7dfa561551c3a53b75c860d39e074ca4
http://hdl.handle.net/10045/126570
http://hdl.handle.net/10045/126570
Autor:
Hill, Julia L., Patel, Saumil, Gu, Xue, Seyedali, Nassim S., Bachevalier, Jocelyne, Sereno, Anne B.
Publikováno v:
In Vision Research 2010 50(20):2080-2092
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.