Zobrazeno 1 - 10
of 523
pro vyhledávání: '"Hill, Jennifer P."'
This paper proposes techniques to enhance the performance of non-causal models for causal inference using data from randomized experiments. In domains like advertising, customer retention, and precision medicine, non-causal models that predict outcom
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2406.09567
This article estimates, for a sample of 1,777 Syrian refugee children, the impact on basic reading assessments of attending a remedial support program in Lebanon that was infused with social and emotional learning practices. We use flexible methods t
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2208.13906
Publikováno v:
Statistics and Public Policy, 9 (2022) 26-48
In studies of discrimination, researchers often seek to estimate a causal effect of race or gender on outcomes. For example, in the criminal justice context, one might ask whether arrested individuals would have been subsequently charged or convicted
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2006.12460
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Leskoske, Kristin L., Roelants, Françoise M., Emmerstorfer-Augustin, Anita, Augustin, Christoph M., Si, Edward P., Hill, Jennifer M., Thorner, Jeremy
Publikováno v:
Genes & Development, 32:1-15, 2018
Saccharomyces cerevisiae target of rapamycin (TOR) complex 2 (TORC2) is an essential regulator of plasma membrane lipid and protein homeostasis. How TORC2 activity is modulated in response to changes in the status of the cell envelope is unclear. Her
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1901.06967
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.