Zobrazeno 1 - 10
of 88
pro vyhledávání: '"Hill, Dina"'
Autor:
Candelaria-Cook, Felicha T., Schendel, Megan E., Romero, Lucinda L., Cerros, Cassandra, Hill, Dina E., Stephen, Julia M.
Publikováno v:
In Neuroscience 5 April 2024 543:121-136
Autor:
Pervin, Zinia, Pinner, John F.L., Flynn, Lucinda, Cerros, Cassandra M., Williams, Mareth E., Hill, Dina E., Stephen, Julia M.
Publikováno v:
In Alcohol March 2022 99:59-69
Autor:
Li, Miao, DeMille, Mellissa M. C., Lovett, Maureen W., Bosson-Heenan, Joan, Frijters, Jan C., Gruen, Jeffrey R., Boada, Richard, Gottwald, Stephanie, Hill, Dina, Jacobson, Lisa A., Willcutt, Erik G., Wolf, Maryanne
Publikováno v:
NPJ Science of Learning; 5/3/2024, Vol. 9 Issue 1, p1-9, 9p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Frijters, Jan C., Tsujimoto, Kimberley C., Boada, Richard, Gottwald, Stephanie, Hill, Dina, Jacobson, Lisa A., Lovett, Maureen W., Mahone, E. Mark, Willcutt, Erik G., Wolf, Maryanne, Bosson-Heenan, Joan, Gruen, Jeffrey R.
Publikováno v:
Reading Research Quarterly, 2018 Jan 01. 53(1), 127-148.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26622562
Autor:
Tsujimoto, Kimberley C., Frijters, Jan C., Boada, Richard, Gottwald, Stephanie, Hill, Dina, Jacobson, Lisa A., Lovett, Maureen W., Mark Mahone, E., Willcutt, Erik G., Wolf, Maryanne, Bosson-Heenan, Joan, Gruen, Jeffrey R.
Publikováno v:
In Learning and Individual Differences May 2018 64:8-21
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Parks, Lauren K., Hill, Dina E., Thoma, Robert J., Euler, Matthew J., Lewine, Jeffrey D., Yeo, Ronald A.
Publikováno v:
In Research in Autism Spectrum Disorders 2009 3(2):444-454
Publikováno v:
In Research in Autism Spectrum Disorders 2007 1(4):291-303