Zobrazeno 1 - 10
of 48
pro vyhledávání: '"Highton, Andrew J."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Naidoo, Kewreshini K, Highton, Andrew J, Baiyegunhi, Omolara O, Bhengu, Sindiswa P, Dong, Krista L, Bunders, Madeleine J, Altfeld, Marcus, Ndung'u, Thumbi
Publikováno v:
Journal of Infectious Diseases; 3/15/2024, Vol. 229 Issue 3, p753-762, 10p
Autor:
Norton, Samuel E, Khong, Tiffany, Ramachandran, Malarmathy, Highton, Andrew J, Ward‐Hartstonge, Kirsten A, Shortt, Jake, Spencer, Andrew, Kemp, Roslyn A
Publikováno v:
Clinical & Translational Immunology; 2023, Vol. 12 Issue 12, p1-11, 11p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Highton, Andrew J.1, Girardin, Adam1, Bell, Georgia M.1, Hook, Sarah M.2, Kemp, Roslyn A.1 roslyn.kemp@otago.ac.nz
Publikováno v:
BMC Immunology. 10/18/2016, Vol. 17, p1-11. 11p.
Autor:
Pfeifer, Caroline, Highton, Andrew J., Peine, Sven, Sauter, Jürgen, Schmidt, Alexander H., Bunders, Madeleine J., Altfeld, Marcus, Körner, Christian
Publikováno v:
Frontiers in immunology, 9:3020
Frontiers in immunology, 9. Frontiers Media S.A.
Frontiers in Immunology
Frontiers in immunology, 9. Frontiers Media S.A.
Frontiers in Immunology
NK cells expressing self-inhibitory receptors display increased functionality compared to NK cells lacking those receptors. The acquisition of functional competence in these particular NK-cell subsets is termed education. Little is known about the un
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.