Zobrazeno 1 - 10
of 20
pro vyhledávání: '"Highlander, Hannah"'
Autor:
Eaton, Carrie Diaz, Highlander, Hannah C., Dahlquist, Kam D., LaMar, M. Drew, Ledder, Glenn, Schugart, Richard C.
Despite widespread calls for the incorporation of mathematical modeling into the undergraduate biology curriculum, there is lack of a common understanding around the definition of modeling, which inhibits progress. In this paper, we extend the "Rule
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1607.02165
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Highlander, Hannah
Highlander's teacher notes
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::082872d140c04440d1d210e5803135b5
Autor:
Highlander, Hannah
How I implemented these materials
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::9bbc761765f39f5918d0b62f3beeb318
Autor:
Highlander, Hannah
Highlander's teacher notes
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::78915c3d59c7a3a687b57f38644287c7
Autor:
Eaton, Carrie, Highlander, Hannah, Dahlquist, Kam, Ledder, Glenn, LaMar, Drew, Schugart, Richard
In this paper, we extend the “Rule-of-Four,” initially used in calculus reform efforts, to a “Rule-of-Five” framework for models and modeling that is inclusive of varying disciplinary definitions of each.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::0eca40a8f530b33d3d38040e46130eda
Autor:
Highlander, Hannah
Highlander's teaching notes
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::183604eb378ffb0c5e0f1afe0706f596
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.