Zobrazeno 1 - 10
of 1 252
pro vyhledávání: '"Higher-order factor analysis"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ardiyansyah, Muhammad, Sodomaco, Luca
Publikováno v:
Alg. Stat. 14 (2023) 91-108
The factor analysis model is a statistical model where a certain number of hidden random variables, called factors, affect linearly the behaviour of another set of observed random variables, with additional random noise. The main assumption of the mo
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2209.14833
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
帝京科学大学紀要 = Bulletin of Teikyo University of Science. 16:81-88
Autor:
Carlo Cavicchia, Pasquale Sarnacchiaro
Publikováno v:
Metron, 80(1), 23-38. Springer-Verlag Italia
Teachers’ performances also depend on whether and how they are satisfied with their job. Therefore, Teacher Job Satisfaction must be considered as the driver of teachers’ accomplishments. To plan future policies and improve the overall teaching p
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::1bb440d92037456a2edfafd0317b4a0f
https://pure.eur.nl/en/publications/80acb728-0dcf-458a-aa94-f505ca884bc6
https://pure.eur.nl/en/publications/80acb728-0dcf-458a-aa94-f505ca884bc6
Autor:
Clayton, Christopher
Publikováno v:
Annals of Regional Science. Jul82, Vol. 16 Issue 2, p11. 10p.
Autor:
Carlo Cavicchia, Pasquale Sarnacchiaro
Publikováno v:
METRON. 80:39-39
Autor:
Cavicchia C., Sarnacchiaro P.
The original article presented a printing error. Equation (6) should be corrected as follows:(Formula presented.). The online version of the original article has been updated, and it can be found at https://doi.org/10.1007/s40300-021-00204-x.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3730::fd1915410d76b70994c46fe0bc64c013
https://hdl.handle.net/11588/910274
https://hdl.handle.net/11588/910274
Publikováno v:
Medical Science Educator. 25:439-446
To date, few script concordance test (SCT) research studies have empirically investigated whether SCTs measure a single test dimension of clinical reasoning. Prior analyses have been inconclusive and unsuccessful at identifying exam dimensions throug
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.