Zobrazeno 1 - 10
of 285
pro vyhledávání: '"Higher Music Education"'
Autor:
Nathan Riki Thomson
Publikováno v:
Nordic Research in Music Education, Vol 5 (2024)
This article seeks to better understand the impacts of placing interculturalism and community engagement as central elements in higher music education and its effects on students’ experiences, learning outcomes, and societal contributions. Qualitat
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fbbaf2a706214a7fad285bd2a3e61539
Autor:
Wang, Yu Guo, Wang, I Ta
Publikováno v:
Education + Training, 2024, Vol. 66, Issue 1, pp. 35-53.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/ET-05-2023-0171
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 15 (2024)
Several studies have developed and validated specific scales to understand, identify and confirm research hypotheses associated with music performance anxiety (MPA). These scales mostly assess behavioral, cognitive, and physiological factors. There i
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/caa57f354dd4421381bcaf353f7eca63
Autor:
Prokop, Rainer, author, Reitsamer, Rosa, author
Publikováno v:
Voices for Change in the Classical Music Profession : New Ideas for Tackling Inequalities and Exclusions, 2023.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780197601211.003.0003
Autor:
Wickström, David-Emil, author
Publikováno v:
Voices for Change in the Classical Music Profession : New Ideas for Tackling Inequalities and Exclusions, 2023.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780197601211.003.0005
Autor:
Veronica Ski-Berg
Publikováno v:
Nordic Research in Music Education, Vol 3, Iss 2022, Pp 92-115 (2022)
Innovation is being called for to renew higher music education (HME) due to substantial societal changes, yet the implications of this trajectory remain unclear. By turning to institutional theory and Foucauldian theory, this article investigates how
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/adc32c95712141be9f071231c913def2
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 14, Iss 3, p 315 (2024)
As a special partnership that offers a unique way to strengthen the arts and cultural developments in Singapore, a new curriculum was offered to prepare students for instrumental and vocal teaching careers, with a focus on pedagogical instruction and
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f8f979a1d9324c31951d98b3cda9c58b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.