Zobrazeno 1 - 10
of 12 504
pro vyhledávání: '"Higher Education and Teaching"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hazaimeh, Manar, Al-Ansi, Abdullah M.
Publikováno v:
The International Journal of Information and Learning Technology, 2024, Vol. 41, Issue 4, pp. 371-393.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJILT-01-2024-0005
Autor:
CROUS, GEMMA1 gemma.crous@ub.edu, RODRÍGUEZ-RODRÍGUEZ, JULIO1 ulio.rodriguez.ro@ub.edu, PADILLA-PETRY, PAULO1 ppadillapetry@ub.edu
Publikováno v:
Educatio Siglo XXI. mar-jun2024, Vol. 42 Issue 1, p9-32. 23p.
Autor:
Tao Wang
Publikováno v:
Systems and Soft Computing, Vol 6, Iss , Pp 200130- (2024)
There are issues in current higher education long jump teaching, e.g., assessment relies on teachers' experience, lacks scientific evaluation, and can't quantitatively give performance feedback to students. To address these issues, this research firs
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/adca2d56d47f4f0f9386666c44c028a7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ahmed, Yunis Ali, Mohamed, Mohamed M., Ali, Abdifatah Farah, Alasso, Mohamud M., Ahmad, Ahmed Dahir Siyad Mohammad Nazir
Publikováno v:
Design Engineering, 2021
Along the rapid development of Information and communication technology (ICT) tools and growth of Internet access offer opportunities that facilitate teaching and learning activities in the context of higher education. However, the study of ICTs read
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2108.11455
Publikováno v:
Journal of Mazandaran University of Medical Sciences, Vol 33, Iss 224, Pp 207-209 (2023)
Application of Gallery Walk Technique in Higher Education Learning-Teaching Process Fereshteh Araghian Mojarad1, Masoumeh Bagheri-nesami2 1 Assistant Professor, Traditional and Complementary Research Center, Addiction Institute, Mazandaran Universit
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4daef3b2a27a4f6e880cbb821437d68f
Autor:
Slimi, Zouhaier1,2 slimizou@oopendeusto.es, Carballido, Beatriz Villarejo3
Publikováno v:
TEM Journal. Aug2023, Vol. 12 Issue 3, p1627-1637. 11p.