Zobrazeno 1 - 10
of 269
pro vyhledávání: '"High-order internal model"'
Autor:
Zhou Qinyuan, Hu Xianzhe
Publikováno v:
Jixie chuandong, Vol 48, Pp 20-27 (2024)
In order to improve the tracking accuracy and response speed of the articulated robot in the working process under non-strict repetitive conditions, a three-joint articulated robot model is designed, and the kinematics and dynamics analysis are carri
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e47bc3c6963d4e558ff48e878dbbb01e
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 10, Pp 17619-17628 (2022)
In this paper, a high-order internal model based adaptive iterative learning control scheme is proposed to solve the trajectory tracking problem for a class of nonlinear systems with time-iteration-varying parametric uncertainties which are generated
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3d548317bb904f0a9921a2662c61c0a5
Autor:
Gu, Panpan, Tian, Senping
Publikováno v:
In ISA Transactions January 2022 120:70-77
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Yu, Miao, Chai, Sheng
Publikováno v:
In IFAC PapersOnLine 2020 53(2):1658-1663
Autor:
Miao Yu, Sheng Chai
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 7, Pp 127024-127031 (2019)
Iterative learning control (ILC) has been developed for decades and is mainly used to solve the repetitive control tasks. However, in the actual operation of systems, there are many non-strictly repetitive or iteration-varying factors, such as the it
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a011bef7ddcc491fa1c04af3252aef87
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.