Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"High-frequency migraine"'
Autor:
Dawn C. Buse, Roger Cady, Amaal J. Starling, Meghan Buzby, Charlie Spinale, Kathy Steinberg, Kevin Lenaburg, Steven Kymes
Publikováno v:
BMC Neurology, Vol 24, Iss 1, Pp 1-17 (2024)
Abstract Background High-frequency headache/migraine (HFM) and overuse of acute medication (medication overuse [MO]) are associated with increased disability and impact. Experiencing both HFM and MO can potentially compound impacts, including stigma;
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b8463904d42c44fbba5e3462032a8cd1
Autor:
Amaal J. Starling, Roger Cady, Dawn C. Buse, Meghan Buzby, Charlie Spinale, Kathy Steinberg, Kevin Lenaburg, Steven Kymes
Publikováno v:
The Journal of Headache and Pain, Vol 25, Iss 1, Pp 1-14 (2024)
Abstract Background Migraine is a disabling neurologic disease that can fluctuate over time in severity, frequency, and acute medication use. Harris Poll Migraine Report Card was a US population-based survey to ascertain quantifiable distinctions amo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f6d2ea6da8204c00ab109e81db1a5cfb
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
A Ingela M Nilsson Remahl, Marie Kierkegaard, Elisabet Waldenlind, Kerstin Hedborg, Anna Sundholm, Birgitta Helmerson
Publikováno v:
Cephalalgia Reports, Vol 4 (2021)
Objectives: To evaluate a multidisciplinary group intervention, the migraine patient school (MPS), for patients with severe, mostly chronic migraine. Method: A 13-week group intervention program including seven sessions of patient education, practica
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.