Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"High-contact services"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Acta Universitatis Danubius. Œconomica / Annals of Danubius University. Economics. 10(2):5-18
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=569910
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Acta Universitatis Danubius: Oeconomica, Vol 10, Iss 2, Pp 5-18 (2014)
This article aims at emphasizing the level of institutional ethics for the needs of an organization, which is the consumersř protection. By the means of this marketing research which has as a starting point the Fishbein- Rosenberg model, we wish to
Autor:
Banyte, Jurate, Gadeikiene, Agne, Rutelione, Ausra, Kakneviciene, Inga, Kauno technologijos universitetas
Publikováno v:
Inžinerinė ekonomika [Engineering Economics]. 2016, 27 (4), p. 462-471.
Engineering Economics
Engineering Economics
Efforts directed towards customer retention highly depend on the area in which company operates. Personalization is considered as one of the most effective means for service companies to develop long-term relationships with their customers. However,
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::0276301e9a0136786866d34bb6ed5465
https://www.lituanistika.lt/content/62775
https://www.lituanistika.lt/content/62775
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.