Zobrazeno 1 - 10
of 976
pro vyhledávání: '"High status"'
Autor:
Solly Matshonisa Seeletse
Publikováno v:
INSPIRA, Vol 4, Iss 2 (2023)
This study was requested by victims of gender-based violence (GBV) and intimate partner violence (IPV), who wanted their voices to be heard. They were not interested in their identities being revealed, but they only wanted to share their stories to e
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4322108b4d1a4d8cbf38431eed6b2281
Publikováno v:
Leadership & Organization Development Journal, 2022, Vol. 43, Issue 6, pp. 953-977.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/LODJ-12-2021-0538
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Iuliia S. Pinkovetskaia
Publikováno v:
Векторы благополучия: экономика и социум, Vol 40, Iss 1, Pp 43-53 (2021)
The article is devoted to the actual problem of studying the opinions of the adult population about the role of entrepreneurs in the socio-economic life of modern countries. The purpose of the study is to assess people's opinions about whether entrep
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f442c4615b8143b59a3dba6e3a7d5d94
Publikováno v:
International Journal of Chinese Language Teaching, Vol 2, Iss 1 (2021)
In China, “teacher”, as an honorific, represents a paragon of knowledge and virtue, a parent, as well as a symbol of great importance and high status, standing alongside Heaven, Earth, Monarch and Parent. For thousands of years’ time, teacher
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/58903284fdc141f7800bf7a03851520b
Autor:
Cristina Mosso, Silvia Russo
Publikováno v:
Europe's Journal of Psychology, Vol 15, Iss 2, Pp 358-366 (2019)
Previous research within the social identity framework has shown that perceptions of legitimacy and stability of status differences interactively determine cognitive, emotional, and behavioural responses to intergroup contexts. Whether such perceptio
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/313706d58220406a95069f8dbefcd71e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.