Zobrazeno 1 - 10
of 166
pro vyhledávání: '"High school reform"'
Publikováno v:
Revista Brasileira de Pesquisa em Educação em Ciências, Vol 24, Iss u, Pp 1-29 (2024)
Within the scope of the 2018 National Textbook Plan (PNLD), books concerning the field of Natural Sciences were divided into disciplines: Chemistry, Physics, and Biology. Following the reform of the New High School (NEM), the 2021 PNLD predicts the a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6a4962e7310b4a2ea8e8e8aa8d215b5e
Autor:
MARIANA JUNQUEIRA CAMASMIE
[pt] A tese se propõe a discutir a emergência dos jovens de classes populares escolarizados na cena internacional e brasileira, assumindo que a questão juvenil foi amplamente transformada com a ampliação do acesso às escolas públicas de ensino
Publikováno v:
Muiraquitã, Vol 8, Iss 1, Pp 275-289 (2020)
This text presents part of the results of a master’s research that aimed to analyze the initial reper-cussions of Law No. 13,415 / 2017, which provides for High School Reform, in the integrated technical courses of the Federal Institute of Educatio
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9e978c7d7a3c4d3cbcbbcbb705e90f4a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Carlos Roberto Ludwig
Publikováno v:
Porto das Letras, Vol 5, Iss 3, Pp 161-185 (2019)
This article discusses high school reform, in particular its impacts on the Brazilian Sign Language (Libras). It analyzes the negative impacts that the reform provokeson the recognition, value, diffusion and teaching of Libras in basic education, ina
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e8e8a724ee2c4017a2543d39d8dd134d
Autor:
Zepeda, Sally J., Mayers, R. Stewart
Publikováno v:
Review of Educational Research, 2006 Apr 01. 76(1), 137-170.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3700585
Publikováno v:
Review of Educational Research, 2003 Jul 01. 73(2), 231-272.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3516092
Autor:
Cohen, David K.1
Publikováno v:
Nation. 5/25/1985, Vol. 240 Issue 20, p615-623. 8p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.