Zobrazeno 1 - 10
of 40
pro vyhledávání: '"Higgs, Gemma"'
Autor:
Higgs, Gemma Victoria
The current study aimed to determine the selective advantage of lateral amygdala (LA) neurons overexpressing the transcription factor CREB that enables their preferential incorporation into the fear memory trace. I hypothesized that overexpression of
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/1807/42888
Autor:
Sargin, Derya, Botly, Leigh C.P., Higgs, Gemma, Marsolais, Alexander, Frankland, Paul W., Egan, Sean E., Josselyn, Sheena A.
Publikováno v:
In Neurobiology of Learning and Memory October 2013 105:20-30
Autor:
Sargin, Derya, Botly, Leigh C.P., Higgs, Gemma, Marsolais, Alexander, Frankland, Paul W., Egan, Sean E., Josselyn, Sheena A.
Publikováno v:
In Neurobiology of Learning and Memory July 2013 103:39-49
Autor:
Zubeyde Bayram-Weston, Stone, Timothy, Giles, Peter, Elliston, Linda, Nari Janghra, Higgs, Gemma, Holmans, Peter, Dunnett, Stephen, Brooks, Simon, Jones, Lesley
TANOVA patterns of genes differentially expressed between WT and YAC128 caudate. Plots are sorted by pattern of changed expression and each of the 9 patterns is indicated at the end of the relevant section. The gene ID and the Affymetrix probeset ID
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::162ab4f5a2f8d3d7e03461e042f6c2dc
Autor:
Zubeyde Bayram-Weston, Stone, Timothy, Giles, Peter, Elliston, Linda, Nari Janghra, Higgs, Gemma, Holmans, Peter, Dunnett, Stephen, Brooks, Simon, Jones, Lesley
Analysis of the overlap of changes in gene expression in the YAC128 striatum at A. 6Â months of age B. 12 months of age and C. 18 months of age compared with other HD model mouse striata and human brain. Frequency represents the fraction of the top
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::09672126724f764a1304591e3fc2f727
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.