Zobrazeno 1 - 10
of 21
pro vyhledávání: '"Higgs, Bettie"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kett, Gary, Notaro, Dean Anthony, Higgs, Bettie Matheson, Theias, Alfonso, Hadre, Emma, Bamberger, Axel, Blum, Astrid
Interdisciplinarity and international collaborations are widely regarded as beneficial constructs for students in higher education (Holley, 2009). However, challenges can arise when merging disciplines, methods, and cultures. We focus in on the disci
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1535::e794dc3b30bcc728eae66a01fbe884ce
https://hdl.handle.net/10468/10716
https://hdl.handle.net/10468/10716
Autor:
O'Halloran, John, Giller, Paul S., Sheehan, David, O'Donovan, Grace, Higgs, Bettie, Allen, Alastair
Publikováno v:
Biology and Environment: Proceedings of the Royal Irish Academy, 1995 Oct 01. 95B(2), 123-168.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/20504506
Autor:
Higgs, Bettie Matheson
Publikováno v:
Geological Society, London, Special Publications; 2021, Vol. 506 Issue: 1 p231-243, 13p
Publikováno v:
Geological Society, London, Special Publications; 2021, Vol. 506 Issue: 1 p1-14, 14p
non-peer-reviewed no abstract available ACCEPTED non-peer-reviewed
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1249::b52bba1264b2a5f9b7cba460fa0fd7b4
Autor:
Sweeney, Trudy, West, Deborah, Groessler, Anthea, Haynie, Aeron, Higgs, Bettie, Macaulay, Janet, Mercer-Mapstone, Lucy, Yeo, Michelle
Publikováno v:
Teaching & Learning Inquiry; 2017, Vol. 5 Issue 1, p1-16, 16p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Council on Undergraduate Research Quarterly; Summer2011, Vol. 31 Issue 4, p33-41, 9p, 2 Graphs
Autor:
Higgs, Bettie
Publikováno v:
International Journal for the Scholarship of Teaching & Learning; 2009, Vol. 3 Issue 2, p1-7, 7p