Zobrazeno 1 - 10
of 2 185
pro vyhledávání: '"Hierarchical linear modeling"'
Publikováno v:
International Journal of Educational Management, 2023, Vol. 38, Issue 1, pp. 57-72.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJEM-03-2023-0159
Publikováno v:
Frontiers in Psychiatry, Vol 15 (2024)
ObjectiveParent-child relationship is critical for children’s well-being. In China, the large number of left-behind children (LBC, one or both parents leaving for work for at least 6 months) raises public concern. Although LBC often report poor men
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/db40a49e5d634f08bfcb92aac3bcf9fc
Publikováno v:
Heliyon, Vol 10, Iss 4, Pp e26245- (2024)
Measuring industrial eco-efficiency (IEE) is essential to improve environmental quality and industrial restructuring. However, most studies ignore the influence of embeddedness on industrial eco-efficiency and lack analysis of the pathways of influen
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9cd0ab44851b4112b9b03bffd8d894fb
Publikováno v:
Personnel Review, 2022, Vol. 52, Issue 5, pp. 1405-1419.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/PR-02-2021-0111
Publikováno v:
Humanities and Social Sciences, Vol 30, Iss 2, Pp 59-74 (2023)
Production and consumption are both monitored in the context of progress toward a circular economy and sustainable development. In each case, the number and types of the implemented indicators are different. Thus, it is reasonable to ask about the co
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9c3091e987bc4a2f8f313b84f812bd38
Autor:
Heqiao Wang, Gary A. Troia
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 14 (2023)
Student motivation to write is a pivotal factor influencing their writing achievement. However, individual motivation to write is not independent of the learning environment. It also is crucial for teachers to develop their own efficacy, knowledge, a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a55e6570720447b6ac7c4df60c4ff721
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.