Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Hidaka, Shun"'
Autor:
Kobuki, Sota, Seaborn, Katie, Tokunaga, Seiki, Fukumori, Kosuke, Hidaka, Shun, Tamura, Kazuhiro, Inoue, Koji, Kawahara, Tatsuya, Otake-Mastuura, Mihoko
Japan faces many challenges related to its aging society, including increasing rates of cognitive decline in the population and a shortage of caregivers. Efforts have begun to explore solutions using artificial intelligence (AI), especially socially
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2409.16899
Publikováno v:
CHI '24: Proceedings of the CHI Conference on Human Factors in Computing Systems (2024), Article No. 564, 1-15
Maldaimonic game experiences occur when people engage in personally fulfilling play through egocentric, destructive, and/or exploitative acts. Initial qualitative work verified this orientation and experiential construct for English-speaking Westerne
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2405.08240
Publikováno v:
In Proceedings of the 2023 CHI Conference on Human Factors in Computing Systems (CHI '23). Association for Computing Machinery, New York, NY, USA, Article 3, 1-13
Dark patterns are deceptive and malicious properties of user interfaces that lead the end-user to do something different from intended or expected. While now a key topic in critical computing, most work has been conducted in Western contexts. Japan,
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2304.12811
This study examines the existence of dark patterns, "an interface maliciously crafted to deceive users into performing actions they did not mean to do” according to Di Geronimo et al. (2018, p. 1), in mobile applications in the Japanese market.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::c687cf6229b33f695245013328caf11d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.