Zobrazeno 1 - 10
of 30
pro vyhledávání: '"Hickman, Ellie"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hickman, Ellie
Section one of this thesis presents a systematic literature review which investigated the experiences of people with an intellectual disability of psychological talking therapy. Ten studies were included and reviewed. Eight main themes and three sub
Externí odkaz:
https://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.762473
Publikováno v:
In Journal of Business Research December 2020 121:735-746
Beyond good and bad: Challenging the suggested role of emotions in customer experience (CX) research
Publikováno v:
In Journal of Retailing and Consumer Services November 2020 57
Our paper challenges several notions regarding emotion’s role and their influence on the customer experience (hereafter CX). Emotions play a distinguishing role in CX. This research deepens our understanding on the crucial role of service employees
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______909::b3ab02e2e49ae45563b1e18e3cd6334e
https://hdl.handle.net/2086/22779
https://hdl.handle.net/2086/22779
Despite firms’ desires to manufacture and sell products that meet or exceed customer expectations, product failures happen. In 2021 the home fitness giant Peloton, recalled its two highest selling treadmills (Tread+ and Tread) in response to an urg
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______909::b29bf6d8c62e3c143487a7c5dc44435f
https://hdl.handle.net/2086/22778
https://hdl.handle.net/2086/22778
Autor:
Hickman, Ellie1 (AUTHOR) ellie.hickman@dmu.ac.uk, Kharouf, Husni2 (AUTHOR), Sekhon, Harjit3 (AUTHOR)
Publikováno v:
International Review of Retail, Distribution & Consumer Research. Jul2020, Vol. 30 Issue 3, p266-288. 23p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hickman, Ellie, Jackson, Olivia
Extant research has shown trust to be damaged between a company and customer if a crisis or violation occurs. Prior research has focused on examining what the best course of action would be for a company to take in a crisis, and how best to repair th
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::2cea311cf69824c15eabf14174b5d0b0
http://hdl.handle.net/2086/15665
http://hdl.handle.net/2086/15665