Zobrazeno 1 - 10
of 80
pro vyhledávání: '"Heydecker, B."'
Autor:
Heydecker, B. G., Addison, J. D.
Publikováno v:
Transportation Science, 2005 Feb 01. 39(1), 39-57.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/25769229
Autor:
Heydecker, B. G., author, Verlander, N. Q., author
Publikováno v:
Mathematics in Transport Planning and Control
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/9780585474182-036
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Department for Transport: London.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______322::a8d6a431bdffd946e6aa5278b50a8272
https://discovery.ucl.ac.uk/id/eprint/1338/1/2004_31.pdf
https://discovery.ucl.ac.uk/id/eprint/1338/1/2004_31.pdf
Publikováno v:
Presented at: TRL Conference MOVA and Adaptive Traffic Signal Control, Birmingham, UK. (2005)
Many existing advanced methods of traffic signal control depend on information about approaching traffic provided by inductive loop detectors at particular points in the road. But analysis of images from CCTV cameras can in principle provide more com
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______322::51e79c4ef23f9f6f4d5f830e109edd76
https://discovery.ucl.ac.uk/id/eprint/1378/
https://discovery.ucl.ac.uk/id/eprint/1378/
Autor:
Heydecker, B. G.
Publikováno v:
ITS J, 8 (2) 63-76. (2004)
This article identifies the prospective role of a range of intelligent transport systems technologies for the signal control of road traffic. We discuss signal control within the context of traffic management and control in urban road networks and th
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______322::86d5d4bfdc03b162a6a014b6573de8b0
https://discovery.ucl.ac.uk/id/eprint/1358/
https://discovery.ucl.ac.uk/id/eprint/1358/
Publikováno v:
Proceedings of the European Transport Conference 2004. Association for European Transport (2004)
In this paper we formulate a discrete choice model that incorporates thresholds in the perception of attribute changes. The model considers multiple options and allows changes in several attributes. We postulate that if thresholds exist they could be
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______322::a84e237c56d65419872b1659cd095829
https://discovery.ucl.ac.uk/id/eprint/1341/1/2004_34.pdf
https://discovery.ucl.ac.uk/id/eprint/1341/1/2004_34.pdf
Autor:
Heydecker, B.
Publikováno v:
(Proceedings) International Workshop on Behaviour in Networks. : Seoul. (2004)
In this paper, we develop a model of travel in a chain of trips joining several locations througha congested network. We develop a microscopic analysis of individual benefits obtained byspending time at each of the locations and costs incurred throug
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______322::21045875161cbf17846900ad17177857
https://discovery.ucl.ac.uk/id/eprint/1339/
https://discovery.ucl.ac.uk/id/eprint/1339/