Zobrazeno 1 - 10
of 220
pro vyhledávání: '"Hextall, P."'
Autor:
Garcia, Michael R., Hextall, Richard, Baganoff, Frederick K., Galache, Jose, Melia, Fulvio, Murray, Stephen S., Primini, Frank A., Sjouwerman, Lorant O., Williams, Ben
We confirm our earlier tentative detection of M31* in X-rays and measure its light-curve and spectrum. Observations in 2004-2005 find M31* rather quiescent in the X-ray and radio. However, X-ray observations in 2006-2007 and radio observations in 200
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/0907.4977
Publikováno v:
Population Health Metrics, Vol 16, Iss 1, Pp 1-9 (2018)
Abstract Background Long-term, low-level exposure to toxic elements in soil may be harmful to human health but large longitudinal cohort studies with sufficient follow-up time to study these effects are cost-prohibitive and impractical. Linkage of ro
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fc2ff49bb88d4d378bf8d42a14ad2b77
Autor:
Kim S Thomas, Jonathan M Batchelor, Fiona Bath-Hextall, Joanne R Chalmers, Tessa Clarke, Sally Crowe, Finola M Delamere, Viktoria Eleftheriadou, Nicholas Evans, Lester Firkins, Nicola Greenlaw, Louise Lansbury, Sandra Lawton, Carron Layfield, Jo Leonardi-Bee, James Mason, Eleanor Mitchell, Helen Nankervis, John Norrie, Andrew Nunn, Anthony D Ormerod, Ramesh Patel, William Perkins, Jane C Ravenscroft, Jochen Schmitt, Eric Simpson, Maxine E Whitton, Hywel C Williams
Publikováno v:
Programme Grants for Applied Research, Vol 4, Iss 18 (2016)
Background: Skin diseases are very common and can have a large impact on the quality of life of patients and caregivers. This programme addressed four diseases: (1) eczema, (2) vitiligo, (3) squamous cell skin cancer (SCC) and (4) pyoderma gangrenosu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b7692772a57b44d3b3f79c75239bfa01
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ian Menter, Moira Hulme, Jean Murray, Anne Campbell, Ian Hextall, Marion Jones, Pat Mahony, Richard Procter, Karl Wall
Publikováno v:
Schweizerische Zeitschrift für Bildungswissenschaften, Vol 32, Iss 1 (2010)
This paper offers an analysis of the current state of teacher education research in the United Kingdom (UK). It commences with a brief historical overview of developments over the last century. Some recent «capacity building» initiatives designed t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/27a23f5b0d114cb0bd851904e5c16b13
Autor:
Aungier, S, Cartwright, A, Schwenzer, A, Marshall, J, Dyson, M, Slavny, P, Parthiban, K, Karatt-Vellatt, A, Sahbudin, I, Culbert, E, Hextall, P, Clanchy, F, Williams, R, Marsden, B, Raza, K, Filer, A, Buckley, C, McCafferty, J, Midwood, K
Publikováno v:
Annals of the Rheumatic Diseases
Objectives: Controlled immune responses rely on integrated crosstalk between cells and their microenvironment. We investigated whether targeting proinflammatory signals from the extracellular matrix that persist during pathological inflammation provi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=pmid_dedup__::6b419d97a925748220d5dd39afeb7fb4
https://doi.org/10.1136/annrheumdis-2018-214294
https://doi.org/10.1136/annrheumdis-2018-214294
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 11, Iss 1, p 18 (2011)
Abstract Background All healthcare students are taught the principles of evidence based practice on their courses. The ability to understand the procedures used in systematically reviewing evidence reported in studies, such as meta-analysis, are an i
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/07e746f6e58843d19077b02798bc6067
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.