Zobrazeno 1 - 10
of 31
pro vyhledávání: '"Hewlett, Mark"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hewlett, Mark
The purpose of this thesis is to explore the interaction between antibiotics at sub-lethal doses, and E.coli. Initially we focussed on pairwise antibiotic interaction, and the potential to exploit these interactions to minimise antibiotic resistance.
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.700150
Autor:
Winder, Johanna C.1 (AUTHOR), Hewlett, Mark1 (AUTHOR), Liu, Ping2 (AUTHOR), Love, John1 (AUTHOR) j.love@exeter.ac.uk
Publikováno v:
Energies (19961073). Nov2022, Vol. 15 Issue 22, p8638. 15p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tee, Harry, Bulkin, Bernard J, Poku, Ernie, Hewlett, Mark, Jones, Emeritus Charles, Taylor, Cyril, Burcher, Michael, Wilson, David, Wilkinson, Stephen
Publikováno v:
RSA Journal, 2006 Apr 01. 153(5522), 10-13.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/41379674
Autor:
Tennant, Richard K., Ayine, Monica L., Power, Ann L., Gilman, James A., Hewlett, Mark, James, Paul B.C., Singleton, Chloe, Parker, David A., Love, John, Gill, Steven R.
Publikováno v:
Microbiology Resource Announcements
Thermoanaerobacter ethanolicus JW 200 has been identified as a potential sustainable biofuel producer due to its ability to readily ferment carbohydrates to ethanol. A hybrid sequencing approach, combining Oxford Nanopore and Illumina DNA sequence re
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hewlett, Mark
Publikováno v:
Management in Education (Sage Publications, Ltd.); 1990, Vol. 4 Issue 2, p42-44, 3p