Zobrazeno 1 - 10
of 34
pro vyhledávání: '"Heurley, Laurent"'
Publikováno v:
In Reliability Engineering and System Safety 2011 96(2):237-249
Autor:
Heurley, Laurent
Publikováno v:
Langages, 2006 Dec 01(164), 10-25.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23906739
Autor:
Heurley, Laurent
Publikováno v:
Langages, 2001 Mar 01(141), 64-78.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/41683385
Autor:
Ganier, Franck, Heurley, Laurent
Publikováno v:
Psychologie cognitive des apprentissages scolaires. Apprendre à lire, écrire, compter
Psychologie cognitive des apprentissages scolaires. Apprendre à lire, écrire, compter, 2018
Psychologie cognitive des apprentissages scolaires. Apprendre à lire, écrire, compter, 2018
International audience
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::51197c451cf86a05ddb2f9b9d848f138
https://hal.univ-brest.fr/hal-02505648
https://hal.univ-brest.fr/hal-02505648
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Blondelle, Geoffrey, Hainselin, Mathieu, Gounden, Yannick, Heurley, Laurent, Voisin, Hélène, Bressous, Estelle, Quaglino, Véronique
Publikováno v:
Revue de Neuropsychologie
Revue de Neuropsychologie, Adrsc, 2015, 7 (3), pp.189-198. ⟨10.1684/nrp.2015.0350⟩
Revue de Neuropsychologie, Adrsc, 2015, 7 (3), pp.189-198. ⟨10.1684/nrp.2015.0350⟩
International audience; Emotional valence can affect performance in prospective memory (PM), but its impact with regard to aging remains unknown. By using a task inspired from the Virtual Week, our study thus examined the effect of emotional valence
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::47719409a7ea12f0e49c0cb942ad0f2e
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-01355209
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-01355209
Autor:
Blondelle, Geoffrey, Hainselin, Mathieu, Gounden, Yannick, Heurley, Laurent, Voisin, Hélène, Megalakaki, Olga, Bressous, Estelle, Quaglino, Véronique
Publikováno v:
Socioaffective Neuroscience & Psychology; 2016, Vol. 6, p1-N.PAG, 12p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Pédagogie Médicale. 2021 Supplement, pS19-S102. 84p.
Autor:
LUIS GALLEGO-ORTEGA, JOSÉ1 jlgalleg@ugr.es, GARCÍA-GUZMÁN, ANTONIO1 antogagu@ugr.es, RODRÍGUEZ-FUENTES, ANTONIO1 arfuente@ugr.es
Publikováno v:
Revista Mexicana de Investigación Educativa. 2013, Vol. 18 Issue 57, p599-623. 25p.