Zobrazeno 1 - 10
of 175
pro vyhledávání: '"Heugh, Kathleen"'
publisher version
It’s said that behind every powerful language is an army and money. Consider the case of English. In South Africa, as in its other colonies, the British arrived with the Bible in one hand and the breech-loader in the other. B
It’s said that behind every powerful language is an army and money. Consider the case of English. In South Africa, as in its other colonies, the British arrived with the Bible in one hand and the breech-loader in the other. B
Autor:
Heugh, Kathleen.
Th. doct.--Stockholm university, 2003.
Bibliogr. en fin de partie.
Bibliogr. en fin de partie.
Externí odkaz:
http://catalogue.bnf.fr/ark:/12148/cb39226785z
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Biesta, Gert1, Heugh, Kathleen2, Cervinkova, Hana3, Rasiński, Lotar4, Osborne, Sam5, Forde, Deirdre6, Wrench, Alison7, Carter, Jenni7, Säfström, Carl Anders3, Soong, Hannah8, O'Keeffe, Suzanne6, Paige, Kathryn7, Rigney, Lester-Irabinna7, O'Toole, Leah6, Hattam, Robert7, Peters, Michael A.9, Tesar, Marek10
Publikováno v:
Educational Philosophy & Theory. Jul2022, Vol. 54 Issue 8, p1216-1233. 18p.
Publikováno v:
Critical Inquiry in Language Studies; Jul-Sep2023, Vol. 20 Issue 3, p279-297, 19p
Autor:
Heugh, Kathleen
Bibliography: pages 305-319.
Colonisation has left Africa with a collection of multilingual states· whose physical lines of demarcation bear little relation to linguistic or cultural boundaries. Furthermore, the colonial period has left behind
Colonisation has left Africa with a collection of multilingual states· whose physical lines of demarcation bear little relation to linguistic or cultural boundaries. Furthermore, the colonial period has left behind
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/11427/16372
Autor:
Heugh, Kathleen
Publikováno v:
Babel (00053503); 2023, Vol. 57 Issue 1/2, p7-10, 4p
Autor:
Heugh, Kathleen (UniSA Education Futures, University of South Australia), French, Mei (UniSA Education Futures, University of South Australia), Arya, Vandana (UniSA Education Futures, University of South Australia), Billinghurst, Necia (UniSA Education Futures, University of South Australia), Pham, Min (UniSA Education Futures, University of South Australia), Tudini, Enza (UniSA Education Futures, University of South Australia), Nichols, Julie (UniSA Creative, University of South Australia), Viljoen, Jeanne-Marie (UniSA Creative, University of South Australia), Tippett, Neil (UniSA Education Futures, University of South Australia)
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::3fb5b4d4be01e05196cbbe9100c87b48
https://hdl.handle.net/11541.2/26125
https://hdl.handle.net/11541.2/26125
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.