Zobrazeno 1 - 10
of 26
pro vyhledávání: '"Hetz, Heidi"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Soong, Hannah, Radford, David, Hetz, Heidi, Wrench, Alison, Reid-Nguyen, Rebecca, Lucas, Bill
Publikováno v:
International Journal of Inclusive Education; Sep2024, Vol. 28 Issue 11, p2624-2641, 18p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Australian Educational Researcher; 20240101, Issue: Preprints p1-19, 19p
Autor:
Radford, David1 David.Radford@unisa.edu.au, Hetz, Heidi2
Publikováno v:
Social Identities. May2021, Vol. 27 Issue 3, p377-393. 17p.
Autor:
Radford, David (UniSA Justice and Society, University of South Australia), Krivokapic-Skoko, Branka (Charles Sturt University), Hetz, Heidi (UniSA College, University of South Australia), Bandara, Yapa (Charles Sturt University), Tan, George (Charles Darwin University)
Learning from Leeton is an in-depth case study of one rural community’s experience of settling Hazara people from refugee backgrounds. It provides analyses of secondary data alongside qualitative empirical research with Hazara individuals and membe
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::faaf93e421d73eeb116fa3934733c575
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Radford, David (UniSA Justice and Society, University of South Australia), Krivokapic-Skoko, Branka (Charles Sturt University), Hetz, Heidi (UniSA College, University of South Australia), Bandara, Yapa (Charles Sturt University), Tan, George (Charles Darwin University)
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::c48020ddb98de724250df031ddade26e
Autor:
Soong, Hannah, Reid-Nguyen, Rebecca, Radford, David, Hetz, Heidi, Lucas, Bill, Wrench, Alison
This report offers significant insights into the research on intergenerational aspirations of refugee-background families. It highlights the important role of parents in fostering the educational success of their children and their subsequent develop
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::545e55f68560e022b8e040b9b3cb89bc
https://hdl.handle.net/11541.2/148317
https://hdl.handle.net/11541.2/148317