Zobrazeno 1 - 10
of 26
pro vyhledávání: '"Heterogeneous classrooms"'
Autor:
Easa Enas, Blonder Ron
Publikováno v:
Chemistry Teacher International, Vol 5, Iss 2, Pp 125-141 (2023)
Diversity and differences between students are the reality that teachers deal with daily. To address this reality, developments in education aim to provide teachers with the knowledge and requisite skills needed for differentiated instruction (DI). D
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/22dea8b7e2f04154917aaf0baef62c4f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Nordic Journal of Literacy Research, Vol 8, Iss 1, Pp 44-64 (2022)
The aim of this study was to investigate the effects of intervention, combining instruction in cooperative learning and reading comprehension strategies on students’ reading comprehension in grade 5. The teachers in the experiment group implemented
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/63f7246c9e8d4ec2a3e8412c0d2534ef
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 6 (2021)
Mathematical problem-solving constitutes an important area of mathematics instruction, and there is a need for research on instructional approaches supporting student learning in this area. This study aims to contribute to previous research by studyi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/eab59f693bc840babd06d036a29ea1e5
Autor:
María Pilar López-García
Publikováno v:
Tejuelo: Didáctica de la Lengua y la Literatura, Vol 26, Pp 113-142 (2017)
Resumen: En este trabajo abordamos la problemática del alumnado hablante de herencia en las aulas de español como segunda lengua (L2) y como lengua extranjera (ELE). La consideración de las especificidades de este alumnado en inmersión par
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5b28dd74ff824ca99fd5f4d4598e8da8
Publikováno v:
Nordic Journal of Literacy Research, Vol 8, Iss 1, Pp 44-64 (2022)
The aim of this study was to investigate the effects of intervention, combining instruction in cooperative learning and reading comprehension strategies on students’ reading comprehension in grade 5. The teachers in the experiment group implemented
Autor:
Ny, Sandy, Amouri, Laila
Differentiation concerns teachers’ strategies and methods to design teaching in response to the natural variation in heterogeneous classrooms. In this study, it is looked upon as a method of inclusion in English teaching to enhance the students’
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:mau:diva-57702
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.