Zobrazeno 1 - 10
of 71
pro vyhledávání: '"Hester, E. Kelly"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Andrus, Miranda R. a, McDonough, Sharon L.K. b, *, Kelley, Kristi W. a, Stamm, Pamela L. a, McCoy, Emily K. a, Lisenby, Katelin M. a, Whitley, Heather P. a, Slater, Nicole a, Carroll, Dana G. a, Hester, E. Kelly a, Helmer, Allison Meyer a, Jackson, Cherry W. a, Byrd, Debbie C. c
Publikováno v:
In American Journal of Pharmaceutical Education 1 November 2018 82(9)
Publikováno v:
In Currents in Pharmacy Teaching and Learning March-April 2016 8(2):164-172
Publikováno v:
In American Journal of Pharmaceutical Education 10 March 2011 75(2)
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
ETSU Faculty Works.
Autor:
Andrus, Miranda R., McDonough, Sharon L.K., Kelley, Kristi W., Stamm, Pamela L., McCoy, Emily K., Lisenby, Katelin M., Whitley, Heather P., Slater, Nicole, Carroll, Dana G., Hester, E. Kelly, Helmer, Allison Meyer, Jackson, Cherry W., Byrd, Debbie C.
Publikováno v:
ETSU Faculty Works.
Objective. To develop and establish validity for a grading rubric to evaluate diabetes subjective, objective, assessment, plan (SOAP) note writing on primary care (PC) advanced pharmacy practice experiences (APPEs), and to assess reliability and stud
Externí odkaz:
https://dc.etsu.edu/etsu-works/10201
Publikováno v:
ETSU Faculty Works.
Objective: To compare and contrast doravirine (DOR) with other agents in the nonnucleoside reverse transcriptase inhibitor (NNRTI) class, review safety and efficacy data from both completed and ongoing clinical trials, and outline the potential place
Externí odkaz:
https://dc.etsu.edu/etsu-works/9365
Publikováno v:
In Currents in Pharmacy Teaching and Learning November 2020 12(11):1365-1370
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.