Zobrazeno 1 - 10
of 33
pro vyhledávání: '"Hessevaagbakke, Elisabeth"'
Autor:
Knutstad, Unni, Larsen, Kristian, Jensen, Kari Toverud, Averlid, Gertrud, Kvinge Augustin, Hanna, Bernild, Camilla, Blomberg, Karin, Christiansen, Bjørg, Erichsen, Torunn, Hansen, Sylvia, Kolås Henriksen, Lars Peder, Hessevaagbakke, Elisabeth, Hougaard, Peter Forde, Høium, Kari, Jensen, Trude Lokhaug, Kvalvaag, Heidi M., Holm Larsen, Monica, Sandholm Larsen, Niels, Lindeflaten, Katrin, Marchen, Roger, Mathar, Helle, Storebø Opheim, Helene M., Pettersen, Kjell Sverre, Lindfield Solberg, Melissa, Tørris, Christine, Ulfsby, Kirsten Jacobsen, Øygarden, Anne-Martha Utne
The aim of this anthology is to present current educational research that draws attention to didactics, more specifically to the need for didactic research in health-related subject areas. The anthology is the result of work within the Learning and I
Externí odkaz:
https://library.oapen.org/handle/20.500.12657/86989
Autor:
Hansen, Sylvia1 (AUTHOR) syhans@oslomet.no, Hessevaagbakke, Elisabeth1 (AUTHOR), Lindeflaten, Katrin1 (AUTHOR), Elvan, Kaja1 (AUTHOR), Lillekroken, Daniela1 (AUTHOR)
Publikováno v:
BMC Nursing. 8/15/2024, Vol. 23 Issue 1, p1-14. 14p.
Publikováno v:
In Nurse Education in Practice March 2021 52
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Learning, Culture and Social Interaction March 2016 8:75-87
Autor:
Christiansen, Bjørg, Blomberg, Karin, Lindeflaten, Katrin, Larsen, Monica Holm, Averlid, Gertrud, Salinas, Deborah, Hessevaagbakke, Elisabeth
Publikováno v:
Nordic Magazine for Health Research / Nordisk Tidsskrift for Helseforskning; 2023, Vol. 19 Issue 2, p1-17, 17p
Publikováno v:
In Nurse Education in Practice 2011 11(2):104-108
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.