Zobrazeno 1 - 10
of 19
pro vyhledávání: '"Hess, Ronald L."'
Autor:
Hess, Ronald L. Jr.
This dissertation investigates how satisfaction with a service employee affects customers' overall satisfaction with a service organization following an employee-initiated service failure. Specifically, this research examines how the severity of a pe
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10919/27908
http://scholar.lib.vt.edu/theses/available/etd-052799-160746/
http://scholar.lib.vt.edu/theses/available/etd-052799-160746/
Publikováno v:
Marketing Accountability for Marketing and Non-marketing Outcomes
Publikováno v:
European Journal of Marketing, 2021, Vol. 55, Issue 13, pp. 177-201.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/EJM-12-2018-0866
Autor:
Hess, Ronald L.
Thesis (Ph. D.)--Virginia Polytechnic Institute and State University, 1999.
Title from electronic submission form. Vita. Abstract. Includes bibliographical references.
Title from electronic submission form. Vita. Abstract. Includes bibliographical references.
Externí odkaz:
http://scholar.lib.vt.edu/theses/available/etd-052799-160746
Publikováno v:
In Journal of Retailing and Consumer Services November 2017 39:286-295
Autor:
Hess, Ronald L., Jr
Publikováno v:
Journal of Services Marketing, 2008, Vol. 22, Issue 5, pp. 385-398.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/08876040810889157
Publikováno v:
In Organizational Behavior and Human Decision Processes 2007 103(1):21-36
Publikováno v:
In Journal of Retailing 2007 83(1):79-95
Publikováno v:
In Decision Support Systems 2004 38(2):197-212
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.