Zobrazeno 1 - 10
of 222
pro vyhledávání: '"Hery F"'
Publikováno v:
JPBI (Jurnal Pendidikan Biologi Indonesia), Vol 10, Iss 2, Pp 580-590 (2024)
Developing learning tools based on local potential is necessary because it directly relates to students' daily lives. One of them is a Popular Science Book (PSB), which highlights the potential of gastropods in coastal areas as a subject for observin
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3f3cf75e2eea456bb84a5797c44e9373
Publikováno v:
Unnes Journal of Biology Education, Vol 8, Iss 2, Pp 142-149 (2019)
The cognitive abilities of Indonesian students are still low based on The Learning Curve in 2013, so the quality of education should be improved. One of them with environmental-based learning. Most Indonesians live in coastal areas, and some use snai
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/48573403d0c54a1ba948f6015c538614
Publikováno v:
Comptes rendus de l’Académie des sciences. Série III, Sciences de la vie
Comptes rendus de l’Académie des sciences. Série III, Sciences de la vie, Elsevier, 1990, 311 (4), pp.149-55
Comptes rendus de l’Académie des sciences. Série III, Sciences de la vie, Elsevier, 1990, 311 (4), pp.149-55
International audience; The trans-activating visna virus and HIV-1 Tat proteins share, at their amino-acid sequence level, a significant 60% analogy on 17 consecutive residues. These homologous sequences are also found in a part of the short neurotox
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::5a12f0d0ff331bcd1d4b31a7c09e15fe
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-03363668
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-03363668
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.