Zobrazeno 1 - 10
of 51
pro vyhledávání: '"Heruc, G"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hamilton, A, Mitchison, D, Basten, C, Byrne, S, Goldstein, M, Hay, P, Heruc, G, Thornton, C, Touyz, S
OBJECTIVE: Only a small proportion of individuals with an eating disorder will receive targeted treatment for their illness. The aim of this study was to examine the length of delay to treatment-seeking and determine the barriers preventing earlier a
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______363::38cb7631660e3201a31a718fdb85856f
https://hdl.handle.net/10453/170220
https://hdl.handle.net/10453/170220
Autor:
Babbott, KM, Mitchison, D, Basten, C, Thornton, C, Hay, P, Byrne, S, Goldstein, M, Heruc, G, van der Werf, B, Consedine, NS, Roberts, M
PURPOSE: Intuitive Eating (IE) is an approach to eating designed to facilitate a positive relationship with food. Its use in clinical settings and in the community is rapidly growing in popularity. The Intuitive Eating Scale 2 (IES-2) is a widely use
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______363::587d4638717863ea89b1424ccbd1a419
https://hdl.handle.net/10453/170320
https://hdl.handle.net/10453/170320
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.