Zobrazeno 1 - 10
of 317
pro vyhledávání: '"Herpertz, SC"'
Autor:
Hübner, T, author1, Vloet, TD, author2, Marx, I, author3, Konrad, K, author4, Fink, GR, author5, Herpertz, SC, author6, Herpertz-Dahlmann, B, author7
Publikováno v:
Neuro-Visionen 4: Perspektiven in Nordrhein-Westfalen. :171-172
Autor:
Flägel, K, Manke, M, Zimmermann, K, Wagener, S, Pante, SV, Lehmann, M, Herpertz, SC, Fischer, MR, Jünger, J
Publikováno v:
GMS Journal for Medical Education; VOL: 40; DOC35 /20230515/
Aim: To do justice to the need for planetary health in medical education, these are the aims of the online elective course "Planetary Health in Medical Education" (ME elective):1. Enable students to plan and realize their own course sessions on plane
Autor:
Nikendei, C, Dinger-Ehrenthal, U, Schumacher, F, Bugaj, TJ, Cranz, A, Friedrich, HC, Herpertz, SC, Terhoeven, V
Publikováno v:
GMS Journal for Medical Education; VOL: 38; DOC120 /20211115/
Aim: Medical training is undergoing a dramatic shift toward alternative training methods due to the SARS-CoV-2 pandemic. This study is the first to examine medical students' expectations, experiences, and mental burden related to volunteering in COVI
Autor:
Labonte, Woll Cfj, Urs M. Nater, Herpertz Sc, Beate Sodian, Markus Paulus, Müller M, Beate Ditzen, Reck C, Nonnenmacher N, Anna-Lena Zietlow
Introduction:To date, there are only few studies which compare the consequences of peripartum maternal depressive disorders (PD) versus depressive with comorbid anxiety disorders (PDCA) for infant and child development. As comorbidity is associated w
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::695407b32ca0ba006bcd3b78a0ffa32a
https://doi.org/10.31234/osf.io/3g6z5
https://doi.org/10.31234/osf.io/3g6z5
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.