Zobrazeno 1 - 10
of 22
pro vyhledávání: '"Hernando Robles, P."'
Autor:
Busquets i Font, J.M., Hernando Robles, P., Font i Canals, R., Diestre Ortin, G., Quintana, S.
Publikováno v:
In Revista de Calidad Asistencial November-December 2016 31(6):373-379
Autor:
Hernando Robles, P., Lechuga Pérez, X., Solé Llop, P., Diestre, G., Mariné Torrent, A., Rodríguez Jornet, Á., Marquina Parra, D., Colomer Mirabell, O.
Publikováno v:
In Revista de Calidad Asistencial March-April 2012 27(2):85-91
Publikováno v:
Revista de la Asociación Española de Neuropsiquiatría, Vol 23, Iss 85, Pp 137-152 (2003)
Se presenta el método del Informe del Usuario cuyo uso implica la utilización de instrumentos cualitativos (grupos de discusión) y cuantitativos (cuestionario) para medir la satisfacción de los pacientes adultos atendidos ambulatoriamente y famil
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c489f2437a5b463693817035b68a86c0
Autor:
Diestre G, Solé Llop P, Mariné Torrent A, Rodríguez Jornet A, Colomer Mirabell O, Marquina Parra D, Lechuga Pérez X, Hernando Robles P
Publikováno v:
Revista de Calidad Asistencial. 27:85-91
INTRODUCTION Capacity assessment is an essential element of the informed consent process and is the duty of the physician. The MacCAT-T instrument explores four skills needed to consent a treatment. There is no Spanish version, and the main objective
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.