Zobrazeno 1 - 10
of 312
pro vyhledávání: '"Hernández‐Leo, D."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Scopus-Elsevier
Comunicació presentada a: 15th International Conference on Computer-Supported Collaborative Learning (CSCL) 2022, celebrat del 6 al 9 de juny de 2022 a Hiroshima, Japó Debriefing is an integral part of orchestration and provides a space for teacher
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::149e2025fb6239c74e0bc6e4c883be8b
http://hdl.handle.net/10230/53944
http://hdl.handle.net/10230/53944
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Scopus-Elsevier
Comunicació presentada a: 10th International Learning and Analytics Conference (LAK 2020), el 24 de març de 2020, virtualment. In this workshop paper, we report a study conducted to investigate the use of tracking technologies to measure the teache
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::3a831afdfa7e341a6a0f38890816a7a5
http://hdl.handle.net/10230/44926
http://hdl.handle.net/10230/44926
Autor:
Eyad Hakami, Hernández-Leo, D.
Publikováno v:
Scopus-Elsevier
Comunicació presentada al LASI-SPAIN 2020: Learning Analytics Summer Institute Spain 2020, celebrat del 15 al 16 de juny de 2020 a Valladolid, Espanya. The scientific community is currently engaged in global efforts towards a movement that promotes
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::4714a56e5a70f612d29e41386445f9f9
http://hdl.handle.net/10230/47267
http://hdl.handle.net/10230/47267
This paper presents a case study in which student-teachers practiced microteaching in the form of peer-teaching. They collaboratively developed a learning design, implemented it as a micro-lesson i.e. as a simulated teaching session and later they pa
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2127::d60301975d72f1c300ee368ed1174ccf
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:3035317
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:3035317
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.