Zobrazeno 1 - 2
of 2
pro vyhledávání: '"Hermeneutical phenomenography"'
Autor:
Israel Mbekezeli Dabengwa, Sibonile Moyo, Smart Ncube, Tinashe Byron Gashirai, Daga Makaza, Paul Makoni, Notice Pasipamire, Goodwill Kudakwashe Chademana, Mufudzi Mafoti, Stonard Mapfumo, Dzikamayi Mandaza
Publikováno v:
Cogent Education, Vol 11, Iss 1 (2024)
This paper presents a study that investigates digital competencies within the Zimbabwean secondary education system. Limited research has focused on Zimbabwe’s secondary schoolteachers’ digital literacy in online learning. The study utilised DigC
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/329a42525c964e80975906a4576d6424
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.