Zobrazeno 1 - 10
of 319
pro vyhledávání: '"Hermans, F"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
SLE 2022: Proceedings of the 15th ACM SIGPLAN International Conference on Software Language Engineering, 134-147
STARTPAGE=134;ENDPAGE=147;TITLE=SLE 2022
Van Der Storm, T & Hermans, F 2022, Gradual Grammars: Syntax in Levels and Locales . in B Fischer, L Burgueno & W Cazzola (eds), SLE 2022 : Proceedings of the 15th ACM SIGPLAN International Conference on Software Language Engineering . Association for Computing Machinery, Inc, pp. 134-147, 15th ACM SIGPLAN International Conference on Software Language Engineering, SLE 2022, co-located with the ACM SIGPLAN conference on Systems, Programming, Languages, and Applications. SPLASH 2022, Auckland, New Zealand, 6/12/22 . https://doi.org/10.1145/3567512.3567524
STARTPAGE=134;ENDPAGE=147;TITLE=SLE 2022
Van Der Storm, T & Hermans, F 2022, Gradual Grammars: Syntax in Levels and Locales . in B Fischer, L Burgueno & W Cazzola (eds), SLE 2022 : Proceedings of the 15th ACM SIGPLAN International Conference on Software Language Engineering . Association for Computing Machinery, Inc, pp. 134-147, 15th ACM SIGPLAN International Conference on Software Language Engineering, SLE 2022, co-located with the ACM SIGPLAN conference on Systems, Programming, Languages, and Applications. SPLASH 2022, Auckland, New Zealand, 6/12/22 . https://doi.org/10.1145/3567512.3567524
Programming language implementations are often one-sizefits-all. Irrespective of the ethnographic background or proficiency of their users, they offer a single, canonical syntax for all language users. Whereas professional software developers might b
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::7ca72a9906e357929cd3ccbc2b2e8841
https://ir.cwi.nl/pub/32458
https://ir.cwi.nl/pub/32458
Publikováno v:
Grillenberger, M.; Berges, M. (ed.), WiPSCE '22: Proceedings of the 17th Workshop in Primary and Secondary Computing Education, pp. 1-10
Contains fulltext : 286769.pdf (Publisher’s version ) (Open Access) WiPSCE '22, 31 oktober 2022
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Jemni, M. (ed.), EDUCON 2022: Proceedings of the 2022 IEEE Global Engineering Education Conference, 28-31 March, 2022, Tunis, Tunisia, 217-225. Los Alamitos : IEEE
STARTPAGE=217;ENDPAGE=225;TITLE=Jemni, M. (ed.), EDUCON 2022: Proceedings of the 2022 IEEE Global Engineering Education Conference, 28-31 March, 2022, Tunis, Tunisia
STARTPAGE=217;ENDPAGE=225;TITLE=Jemni, M. (ed.), EDUCON 2022: Proceedings of the 2022 IEEE Global Engineering Education Conference, 28-31 March, 2022, Tunis, Tunisia
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::188047c883c330a6ba7ed19c99c27ec6
https://hdl.handle.net/2066/250779
https://hdl.handle.net/2066/250779
Publikováno v:
In Futures 2010 42(7):723-732
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.