Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Herman, Nicoline"'
Autor:
Council on Higher Education (South Africa), Leibowitz, Brenda, Bozalek, Vivienne, Garraway, James, Herman, Nicoline, Jawitz, Jeff, Muhuro, Patricia, Ndebele, Clever, Quinn, Lynn, Van Schalkwyk, Susan, Vorster, Jo-Anne, Winberg, Chris
publisher version
Preface by Prof Narend Baijnath: “Teaching and learning are never neutral. Every aspect is ideological in nature: from the admission of students, to the selection of curriculum content, to the adoption of learning materials,
Preface by Prof Narend Baijnath: “Teaching and learning are never neutral. Every aspect is ideological in nature: from the admission of students, to the selection of curriculum content, to the adoption of learning materials,
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10962/66524
Autor:
Leibowitz, Brenda, Bozalek, Vivienne, Farmer, Jean, Garraway, James, Herman, Nicoline, Jawitz, Jeff, McMillan, Wendy, Mistri, Gita, Ndebele, Clever, Nkonki, Vuyisile, Quinn, Lynn, Van Schalkwyk, Susan, Vorster, Jo-Anne, Winberg, Chris
publisher version
This article reports on the role and value of social reflexivity in collaborative research in contexts of extreme inequality. Social reflexivity mediates the enablements and constraints generated by the internal and external co
This article reports on the role and value of social reflexivity in collaborative research in contexts of extreme inequality. Social reflexivity mediates the enablements and constraints generated by the internal and external co
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10962/66634
Autor:
Herman, Nicoline
Thesis (MPhil)--University of Stellenbosch, 2001.
ENGLISH ABSTRACT: The publication of the Report of the National Commission on Higher Education (NCHE) in 1996, the White Paper on Higher Education (1997) and the Size and Shape Report (2000) has
ENGLISH ABSTRACT: The publication of the Report of the National Commission on Higher Education (NCHE) in 1996, the White Paper on Higher Education (1997) and the Size and Shape Report (2000) has
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10019.1/52484
Publikováno v:
In Studies in Educational Evaluation September 2015 46:4-10
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
van Schalkwyk, Susan, Cilliers, Francois, Adendorff, Hanelie, Cattell, Karin, Herman, Nicoline
Publikováno v:
International Journal for Academic Development; Jun2013, Vol. 18 Issue 2, p139-151, 13p
Publikováno v:
International Journal for Academic Development; Sep2010, Vol. 15 Issue 3, p253-267, 15p, 2 Charts