Zobrazeno 1 - 10
of 129
pro vyhledávání: '"Herke, Max"'
Publikováno v:
In Appetite 1 February 2023 181
Autor:
Knöchelmann, Anja, Healy, Karl, Frese, Thomas, Kantelhardt, Eva, Mikolajczyk, Rafael, Meyer, Gabriele, Schildmann, Jan, Steckelberg, Anke, Herke, Max
Publikováno v:
BMC Health Services Research; 9/17/2024, Vol. 24 Issue 1, p1-10, 10p
Autor:
Markert, Jenny, Herke, Max, Bartels, Agnetha, Gosse, Katharina, Roick, Julia, Herz-Jakoby, Alia, Täubig, Vicki, Schröer, Wolfgang, Richter, Matthias
Publikováno v:
In Appetite 1 December 2021 167
Autor:
Reuter, Marvin1 (AUTHOR) marvin.reuter@uni-duesseldorf.de, Herke, Max2 (AUTHOR), Richter, Matthias2 (AUTHOR), Diehl, Katharina3,4 (AUTHOR), Hoffmann, Stephanie5 (AUTHOR), Pischke, Claudia R.1 (AUTHOR), Dragano, Nico1 (AUTHOR)
Publikováno v:
BMC Public Health. 9/26/2022, Vol. 22 Issue 1, p1-13. 13p. 2 Charts, 2 Graphs.
Publikováno v:
International Journal of Adolescence & Youth. Mar2020, Vol. 25 Issue 1, p12-24. 13p.
Autor:
Rathmann, Katharina, Vockert, Theres, Herke, Max, Jochmaring, Jan, Hurrelmann, Klaus, Richter, Matthias
Publikováno v:
Diskurs Kindheits- und Jugendforschung / Discourse. Journal of Childhood and Adolescence Research, 13, 2, 129-144
Dieser Beitrag untersucht Unterschiede in der Lebenszufriedenheit von SchülerInnen mit und ohne sonderpädagogischem Förderbedarf zwischen der Beschulungsart in Förder- oder (integrativen) Regelschulen. Datenbasis bildet das Nationale Bildungspane
Externí odkaz:
https://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/57691
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Reuter, Marvin, Herke, Max, Richter, Matthias, Diehl, Katharina, Hoffmann, Stephanie, Pischke, Claudia R., Dragano, Nico
Additional file 1: e-Table 1. Assessment for eligibility for study sample. e-Table 2. Criteria used to define nine mutually exclusive states during STWT. e-Table 3. Example for dividing the data set into multiple samples (S1-S6) for two participants.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::7f0ffb894eeb88cfd2396b5c5107b3bf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.