Zobrazeno 1 - 10
of 233
pro vyhledávání: '"Herfst S"'
Autor:
Jonker, L, Linde, K J, de Boer, A R, Ding, E, Zhang, D, de Hoog, M L A, Herfst, S, Heederik, D J J, Fraaij, P L A, Bluyssen, P M, Wouters, I M, Bruijning-Verhagen, P C J L
INTRODUCTION: Our aim was to gain insight into the effect of COVID-19 measures on SARS-CoV-2 incidence in secondary schools and the association with classroom CO 2 concentration and airborne contamination. METHODS: Between October 2020-June 2021, 18
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______101::d7d687b068677d8ba95e133148f6926b
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/429163
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/429163
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Fouchier, R. A. M., Olsen, B., Bestebroer, T. M., Herfst, S., van der Kemp, L., Rimmelzwaan, G. F.
Publikováno v:
Avian Diseases, 2003 Jan 01. 47, 857-860.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1593357
Autor:
Jonker, L., Linde, K. J., de Boer, A. R., Ding, E., Zhang, D., de Hoog, M. L. A., Herfst, S., Heederik, D. J. J., Fraaij, P. L. A., Bluyssen, P. M., Wouters, I. M., Bruijning-Verhagen, P. C. J. L.
Additional file 1: Box S1. Survey baseline characteristics school. Box S2. Survey school-initiated COVID-19 measures. Table S1. National COVID-19 policy during the study period (October 2020 – June 2021) for each lockdown period. Table S2. School-i
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::21b4eff1e00d0b738df55970201aebd8
Autor:
Imai, M., Herfst, S., Sorrell, E.M., Schrauwen, E.J.A., Linster, M., De Graaf, M., Fouchier, R.A.M., Kawaoka, Y.
Publikováno v:
In Virus Research 5 December 2013 178(1):15-20
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.