Zobrazeno 1 - 10
of 49
pro vyhledávání: '"Herbstreit, S"'
Publikováno v:
Chirurgie (2731-6971); Oct2024, Vol. 95 Issue 10, p833-840, 8p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Herbstreit, S.1 (AUTHOR) stephanie.herbstreit@uk-essen.de, Herbstreit, F.2 (AUTHOR), Diehl, A.3 (AUTHOR), Szalai, C.4,5 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of European CME. Dec 2021, Vol. 10 Issue 1, p1-4. 4p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
GMS Journal for Medical Education; VOL: 39; DOC44 /20220915/
Aim: Assessments of practical clinical competencies pose a challenge during the COVID-19 pandemic. Reports about OSCE stations administered online show that, despite technical feasibility and acceptance, there is a lingering desire for in-person asse
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::818a003c234f3eb00904d607fdfe0040
https://duepublico2.uni-due.de/receive/duepublico_mods_00077009
https://duepublico2.uni-due.de/receive/duepublico_mods_00077009
Publikováno v:
Chirurgie (2731-6971); Mar2023, Vol. 94 Issue 3, p256-264, 9p
Autor:
Szalai, C, Herbstreit, S
Publikováno v:
Jahrestagung der Gesellschaft für Medizinische Ausbildung (GMA); 20210916-20210917; Zürich, Schweiz; DOCV30-01 /20210915/
Background: Final year medical students at the University Duisburg-Essen, are unsatisfied with their clinical judgement skills in common elective and emergency clinical situations. Approaches to clinical judgement include either analytical, intuitive
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::a467cb12cb3038fd719647a5eeca7046
Publikováno v:
Jahrestagung der Gesellschaft für Medizinische Ausbildung (GMA); 20200909-20200912; Zürich; DOCV-028 /20201118/
Fragestellung/Zielsetzung: Eine kompetenzbasierte Ausbildung soll auf studentischer Seite den Fokus auf und Verantwortlichkeit für die zu erreichenden Kompetenzen und Lernziele fördern, selbst-reguliertes Lernen fördern und auf die Praxis vorberei
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::ab5048fd9eb8535b55d69734694f5ab2
Publikováno v:
Jahrestagung der Gesellschaft für Medizinische Ausbildung (GMA); 20200909-20200912; Zürich; DOCV-048 /20201118/
Background: Within the history of medicine, the Hippocratic Oath has represented the essence of medical practice and is one of the pillars of medical ethics. At present, some Universities around the world take the Oath, or versions of it, at differen
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::206374bd7e8de0ded95a89feba78a054
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.