Zobrazeno 1 - 10
of 38
pro vyhledávání: '"Herbaut, Estelle"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Herbaut, Estelle *, Geven, Koen
Publikováno v:
In Research in Social Stratification and Mobility February 2020 65
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Herbaut, Estelle
Publikováno v:
Revue française de sociologie, 2019 Oct 01. 60(4), 535-566.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26976972
Autor:
Herbaut, Estelle1 Estelle.herbaut@u-bourgogne.fr
Publikováno v:
Higher Education (00181560). Sep2022, Vol. 84 Issue 3, p671-689. 19p. 1 Diagram, 5 Charts.
Publikováno v:
Economics & Statistics / Economie et Statistique. 2022, Issue 530/531, p61-81. 21p.
Autor:
Schindler, Steffen, Bar-Haim, Eyal, Barone, Carlo, Fels Birkelund, Jesper, Boliver, Vikki, Capsada-Munsech, Queralt, Erola, Jani, Facchini, Marta, Feniger, Yariv, Heiskala, Laura, Herbaut, Estelle, Ichou, Mathieu, Karlson, Kristian Bernt, Kleinert, Corinna, Reimer, David, Traini, Claudia, Triventi, Moris, Vallet, Louis-André
Supplemental material, sj-docx-1-cos-10.1177_00207152231151390 for Educational tracking and social inequalities in long-term labor market outcomes: Six countries in comparison by Steffen Schindler, Eyal Bar-Haim, Carlo Barone, Jesper Fels Birkelund,
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::a333ecb3ac5d4de2a00b3981c90ad81c
Publikováno v:
Périodiques Scientifiques en Édition Électronique.
The aim of this article is to identify the consequences of the stream followed in high school on the professional opportunities of baccalaureate holders at the beginning of their career. By combining the 1995 panel of secondary level pupils with the