Zobrazeno 1 - 10
of 21
pro vyhledávání: '"Henning, Jacqueline"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Henning, Peter A.1,2 (AUTHOR) peter@henning-weingarten.de, Henning, Jacqueline2 (AUTHOR), Glück, Katharina1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of European CME. Dec 2021, Vol. 10 Issue 1, p1-6. 6p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tierney, William M., Henning, Jacqueline M., Altillo, Brandon S., Rosenthal, Madalyn, Nordquist, Eric, Copelin, Ken, Li, Jiaxin, Enriquez, Christina, Lange, Jordan, Larson, Dagny, Burgermaster, Marissa
Publikováno v:
JGIM: Journal of General Internal Medicine; Feb2023, Vol. 38 Issue 3, p715-726, 12p, 6 Color Photographs, 1 Diagram
Publikováno v:
In Journal of Nutrition Education and Behavior July 2021 53(7) Supplement:S38-S38
Autor:
Rosenthal, Madalyn, Larson, Dagny, Henning, Jacqueline, Nayak, Eesha, Dala, Gracia, Martinez, Krystal, Altillo, Brandon A., Burgermaster, Marissa
Publikováno v:
In Journal of Nutrition Education and Behavior July 2021 53(7) Supplement:S67-S67
Publikováno v:
In Current Developments in Nutrition June 2021 5 Supplement 2:979-979
Publikováno v:
Ebner, Martin [Hrsg.]; Schön, Sandra [Hrsg.]: L3T. Lehrbuch für Lernen und Lehren mit Technologien. 2. Auflage. 2013, [8] S.
Ebner, Martin [Hrsg.]; Schön, Sandra [Hrsg.]: L3T. Lehrbuch für Lernen und Lehren mit Technologien. 2. Auflage. 2013, [8] S.
In der human- und tiermedizinischen Bildung spielt technologiebasiertes Lernen für den Erwerb praktischer und theoret
In der human- und tiermedizinischen Bildung spielt technologiebasiertes Lernen für den Erwerb praktischer und theoret
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::695189e2d6c77d2dccf8287cd51b9e80
Autor:
Henning, Jacqueline, Himstedt, Werner
Publikováno v:
Experimental Brain Research; 1994, Vol. 98 Issue 3, p412-420, 9p