Zobrazeno 1 - 10
of 76
pro vyhledávání: '"Henfield, Malik S."'
Autor:
Henfield, Malik S.
This qualitative study was conducted to examine the meaning, context, and process by which gifted African American students form their perceptions of gifted education. In addition, this study investigated these students’ attitudes towards school co
Externí odkaz:
http://rave.ohiolink.edu/etdc/view?acc_num=osu1155752723
Publikováno v:
Professional School Counseling, 2017 Jan 01. 21(1b), 1-10.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/90023614
Autor:
Henfield, Malik S., Byrd, Janice A.
Publikováno v:
Gifted Education: Current Perspectives and Issues
Autor:
Washington, Ahmad R.1, Henfield, Malik S.2,3
Publikováno v:
Journal of Multicultural Counseling & Development. Jul2019, Vol. 47 Issue 3, p148-160. 13p.
Publikováno v:
The Elementary School Journal, 2008 May . 108(5), 392-406.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/10.1086/589469
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Counselor Education & Supervision. Jun2013, Vol. 52 Issue 2, p122-136. 15p.
Autor:
Parker, Mashone mashone-parker@uiowa.edu, Henfield, Malik S.1
Publikováno v:
Professional Counselor. 2012, Vol. 2 Issue 2, p134-142. 9p.
Autor:
Henfield, Malik S.1 malik-henfield@uiowa.edu
Publikováno v:
Journal of Multicultural Counseling & Development. Jul2011, Vol. 39 Issue 3, p141-155. 15p.