Zobrazeno 1 - 10
of 43
pro vyhledávání: '"Henderson, Conor M."'
Publikováno v:
In Industrial Marketing Management October 2020 90:360-369
Publikováno v:
Journal of Marketing, 2019 May 01. 83(3), 50-71.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26973066
Publikováno v:
Journal of Marketing, 2018 Nov 01. 82(6), 28-48.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26973034
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Marketing Science, 2015 Mar 01. 34(2), 250-268.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/24544961
Publikováno v:
AMA Marketing & Public Policy Academic Conference Proceedings. 2021, Vol. 31, p193-196. 4p.
Autor:
Carter, Robert E.1 (AUTHOR) robert.carter@louisville.edu, Henderson, Conor M.2 (AUTHOR), Arroniz, Inigo3 (AUTHOR), Palmatier, Robert W.4 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Personal Selling & Sales Management. Spring2014, Vol. 34 Issue 2, p91-111. 21p. 7 Charts.
Autor:
Henderson, Conor M.1 (AUTHOR) conorh@uoregon.edu, Steinhoff, Lena2 (AUTHOR), Harmeling, Colleen M.3 (AUTHOR), Palmatier, Robert W.4 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of the Academy of Marketing Science. Mar2021, Vol. 49 Issue 2, p350-373. 24p.
Publikováno v:
Journal of Consumer Psychology, 2011 Jul 01. 21(3), 256-276.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23049324
Publikováno v:
In Journal of Consumer Psychology 2011 21(3):256-276