Zobrazeno 1 - 10
of 38
pro vyhledávání: '"Henderikx, Maartje"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kasch, Julia, Rosmalen, Peter Van, Henderikx, Maartje, Kalz, Marco, Environmental Sciences, Global Ecohydrology and Sustainability
Publikováno v:
Assessment & Evaluation in Higher Education, 47(1), 15-28. Routledge/Taylor & Francis Group
Assessment & Evaluation in Higher Education, 47(1), 15
Assessment & Evaluation in Higher Education, 47(1), 15-28. ROUTLEDGE JOURNALS, TAYLOR & FRANCIS LTD
Kasch, J A, van Rosmalen, P, Henderikx, M A & Kalz, M 2022, ' The factor structure of the peer-feedback orientation scale (PFOS) : Toward a measure for assessing students’ peer-feedback dispositions ', Assessment & Evaluation in Higher Education, vol. 47, no. 1, pp. 15-28 . https://doi.org/10.1080/02602938.2021.1893650
Assessment & Evaluation in Higher Education, 47(1), 15
Assessment & Evaluation in Higher Education, 47(1), 15-28. ROUTLEDGE JOURNALS, TAYLOR & FRANCIS LTD
Kasch, J A, van Rosmalen, P, Henderikx, M A & Kalz, M 2022, ' The factor structure of the peer-feedback orientation scale (PFOS) : Toward a measure for assessing students’ peer-feedback dispositions ', Assessment & Evaluation in Higher Education, vol. 47, no. 1, pp. 15-28 . https://doi.org/10.1080/02602938.2021.1893650
This study reports on the quantitative findings of an exploratory sequential mixed methods study in which the underlying factor structure of students' peer-feedback orientation (i.e. openness to provide and receive peer-feedback) was investigated. Bu
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::0c8c8bcce7de2b4c932938e25e8474a7
https://cris.maastrichtuniversity.nl/en/publications/87d00fa8-89fd-4cfe-ae25-76d1a21c9917
https://cris.maastrichtuniversity.nl/en/publications/87d00fa8-89fd-4cfe-ae25-76d1a21c9917
Publikováno v:
Distance Education. May2019, Vol. 40 Issue 2, p187-204. 18p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Henderikx, Maartje A.1 (AUTHOR) maartje.henderikx@ou.nl, Kreijns, Karel1 (AUTHOR), Kalz, Marco1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Distance Education. Nov2017, Vol. 38 Issue 3, p353-368. 16p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Henderikx, Maartje, Kreijns, Karel, Kalz, Marco, Delgado Kloos, Carlos, Jermann, Patrick, Pérez-Sanagustín, Mar, Seaton, Daniel T., White, Su
Publikováno v:
Digital education: Out to the world and back to the campus: 5th European MOOCs Stakeholders Summit, EMOOCs 2017, Madrid, Spain, May 22-26, 2017 Proceedings, 210-216
STARTPAGE=210;ENDPAGE=216;TITLE=Digital education: Out to the world and back to the campus
Digital Education: Out to the World and Back to the Campus ISBN: 9783319590431
EMOOCs
STARTPAGE=210;ENDPAGE=216;TITLE=Digital education: Out to the world and back to the campus
Digital Education: Out to the World and Back to the Campus ISBN: 9783319590431
EMOOCs
This explorative study aimed to get an understanding of MOOC-success as seen from the perspective of the MOOC-taker and the types of barriers which might stand in the way of this success. Data of two MOOCs was used to illustrate MOOC-success from two
Autor:
Henderikx, Maartje
Publikováno v:
Henderikx, M 2019, ' Kort & Goed: Afvallers bij MOOCs : Onderzoek kort ', Didactief, vol. 49, no. 8, pp. 38 . < https://didactiefonline.nl/artikel/kort-goed-afvallers-bij-moocs >
Hoe komt het dat veel deelnemers van Massive Open Online Courses (MOOCs) de eindstreep niet halen?
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______4301::c9dbe24517ffd96cc23172eae47092d8
https://hdl.handle.net/1820/58d0b702-059f-497c-a310-9fe3e6a45c06
https://hdl.handle.net/1820/58d0b702-059f-497c-a310-9fe3e6a45c06