Zobrazeno 1 - 10
of 27
pro vyhledávání: '"Hencelová, Petra"'
Publikováno v:
Moravian Geographical Reports, Vol 31, Iss 4, Pp 184-193 (2023)
The paper explores how Slovak consumers perceive the value of food, sold by different retail formats (especially farmers’ markets and supermarkets), in terms of the quality, price, and healthiness. The aim of this paper is to evaluate consumer perc
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d5c3fd1de57f4fd785c73f2554d286df
Autor:
Čuláková, Katarína, Bilková, Kristína, Križan, František, Danielová, Katarína, Hencelová, Petra
Publikováno v:
Sociológia - Slovak Sociological Review / Sociology - Slovak Sociological Review. 54(5):385-411
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1081760
Publikováno v:
European Spatial Research and Policy. 28(2):251-267
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1030948
Publikováno v:
Sociológia - Slovak Sociological Review / Sociology - Slovak Sociological Review. 52(1):51-81
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=848542
Autor:
Hencelová, Petra1 (AUTHOR), Križan, František1 (AUTHOR) frantisek.krizan@uniba.sk, Bilková, Kristína2 (AUTHOR), Madajová, Michala Sládeková2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Norwegian Journal of Geography. Dec 2021, Vol. 75 Issue 5, p256-268. 13p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Folia Geographica; 2022, Vol. 64 Issue 2, p5-20, 16p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Studia Commercialia Bratislavensia; 2020, Vol. 13 Issue 44, p140-149, 10p