Zobrazeno 1 - 10
of 222
pro vyhledávání: '"Hemp, J."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Walker, C. B., de la Torre, J. R., Klotz, M. G., Urakawa, H., Pinel, N., Arp, D. J., Brochier-Armanet, C., Chain, P. S. G., Chan, P. P., Gollabgir, A., Hemp, J., Hügler, M., Karr, E. A., Könneke, M., Shin, M., Lawton, T. J., Lowe, T., Martens-Habbena, W., Sayavedra-Soto, L. A., Lang, D., Sievert, S. M., Rosenzweig, A. C., Manning, G., Stahl, D. A., Karl, David
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2010 May 01. 107(19), 8818-8823.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/25681500
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hemp, J.
Publikováno v:
Proceedings: Mathematical and Physical Sciences, 1991 Aug 01. 434(1891), 297-315.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/51832
Publikováno v:
Proceedings of the Royal Society of London. Series A, Mathematical and Physical Sciences, 1978 May 01. 361(1704), 93-107.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/79633
Autor:
Lindner C., Jürgens C., Küpper A., Rienow A., Keune L., Schönstein R., Schult C., Schultz J., Nadolsky C., Trimborn K., Dröge-Rothaar A., Hemp J.
Publikováno v:
Proceedings of the 3rd Symposium on Space Educational Activities.
Tosupport the primary and secondary STEM education in Germany, theEuropean Space Education Resource Office (ESERO) Germany was founded in May 2018. It was implemented by a consortium of ten institutions led by the Geomatics Research Group at the Depa
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.