Zobrazeno 1 - 10
of 16
pro vyhledávání: '"Helz, RT"'
Publikováno v:
Journal of geophysical research : solid earth, 2012, Vol.117(B6), pp.B06207 [Peer Reviewed Journal]
Holness, M B, Humphreys, M CS, Sides, R, Helz, R T & Tegner, C 2012, ' Toward an understanding of disequilibrium dihedral angles in mafic rocks ', Journal of Geophysical Research, vol. 117, no. B6, pp. B06207 . https://doi.org/10.1029/2011JB008902
Holness, M B, Humphreys, M CS, Sides, R, Helz, R T & Tegner, C 2012, ' Toward an understanding of disequilibrium dihedral angles in mafic rocks ', Journal of Geophysical Research, vol. 117, no. B6, pp. B06207 . https://doi.org/10.1029/2011JB008902
The median dihedral angle at clinopyroxene-plagioclase-plagioclase junctions in mafic rocks, Θcpp, is generally lower than equilibrium (109° ± 2°). Observation of a wide range of mafic bodies demonstrates that previous work on systematic variatio
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::9e486465e67a223b4618425062e32ed3
https://ora.ox.ac.uk/objects/uuid:aea71016-75aa-4da5-b8de-3f837d89e1f1
https://ora.ox.ac.uk/objects/uuid:aea71016-75aa-4da5-b8de-3f837d89e1f1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.