Zobrazeno 1 - 10
of 22
pro vyhledávání: '"Heltai, János Imre"'
Autor:
Heltai, János Imre
Publikováno v:
Fórum Társadalomtudományi Szemle / Forum Social Science Review. XXIV(3):125-145
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1077783
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Heltai, János Imre, Tarsoly, Eszter
This multi-authored monograph offers a state-of-the-art analysis of how translanguaging supports bilingual Roma students’ learning in monolingual school systems. Co-written by academic and non-academic participants, it is an essential reading for r
Externí odkaz:
https://library.oapen.org/handle/20.500.12657/63778
Publikováno v:
Open Linguistics, Vol 3, Iss 1, Pp 327-341 (2017)
This study points out that language revitalization is closely connected to the discourse of language endangerment that objectifies languages considering them countable, regarding them separable from both the speaker and their use while speaking. It a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d5406e8f193a476e90416787001b7c98
Autor:
Heltai, János Imre
Publikováno v:
Regio. 23(4):27-51
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=429293
Autor:
Heltai, János Imre
Publikováno v:
International Journal of the Sociology of Language; Sep2023, Vol. 2023 Issue 283, p1-23, 23p
Autor:
Lajos, Veronika, Lehel, Peti, Arens, Meinolf, Barszczewska, Agnieszka, Csanád, Bodó, Cotoi, Cãlin, Davis, R. Chris, Heltai, János Imre, Iancu, Laura, Laihonen, Petteri, Péntek, János, Petres, László, Pozsony, Ferenc, Tánczos, Vilmos
nonPeerReviewed
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1222::26b39c3d67e9d5bd861e7ae9defeb034
http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202109274972
http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202109274972
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.